Wat is een technologiebedrijf? Techbedrijven leveren producten en diensten die in verschillende sectoren kunnen worden toegepast – maar in de kern hebben ze betrekking op onderzoek, ontwikkeling en distributie van op technologie gebaseerde goederen. Dit omvat bedrijven die elektronica produceren (zoals Apple), software maken (zoals Salesforce), diensten leveren met betrekking tot informatietechnologie (zoals Google) en meer.
Het beste aan onze technologiebedrijfsideeën is dat ze niet veel overhead vereisen – u kunt klein beginnen en na verloop van tijd groeien. U zult echter een zekere mate van technische kennis nodig hebben om met succes een bedrijf in de industrie te kunnen starten. Als je geen technische ervaring hebt, overweeg dan om te beginnen met een codering bootcamp.
Hier zijn enkele van de top tech business ideeën, inclusief enkele aanbevelingen van tech ondernemers zelf.
1. Voedsel tech Onze eerste aanbeveling komt van Phil Strazzulla, oprichter van HR software bedrijf SelectSoftware. Strazzulla ziet de food tech sector als een belangrijke groeisector in de komende jaren:
“Bedrijven als Beyond Meat zijn nog maar het begin van bedrijven die eco-vriendelijk en gezond voedsel ontwikkelen dat net zo lekker is als ons huidige dieet. De wetenschap is er nu, en de markt voor next-generation voedsel loopt letterlijk in de triljoenen dollars, en groeit net zo snel als de wereldbevolking.”
2. Web design Een tech business idee dat nooit uit de mode zal gaan is website design. Dat komt omdat vrijwel elk bedrijf een professioneel ogende website nodig heeft om gerenommeerd te lijken en hun merk op te bouwen.
Webdesign omvat een reeks verschillende diensten, waaronder grafisch ontwerp, interface ontwerp, copywriting, UX ontwerp, en SEO. Volgens IBISWorld is het webdesignbedrijf de afgelopen vijf jaar met 6,6% gegroeid en genereerde het in 2019 $ 38 miljard aan inkomsten, wat betekent dat u erop kunt vertrouwen dat er nog jaren een markt is voor dit tech-bedrijfsidee.
3. Uitgebreide realiteit Extended reality-technologie omvat zowel augmented reality, of AR, als virtual reality, of VR, technologieën. Kenny Trinh, redacteur van de tech review publicatie Net Books News, ziet extended reality technologie de komende jaren sterk toenemen.
“In 2020 zullen we zien dat steeds meer bedrijven extended reality toepassen op hun merken om zich te onderscheiden van de concurrentie en een betere klantervaring te bieden,” zegt Trinh. “Sterker nog, sommige bedrijven zijn daar al mee bezig.”
Trinh wijst op het milieuvriendelijke waterverpakkingsproject W-in-a-Box, dat AR gebruikt om de voordelen van hun product verder uit te leggen.
4. Robotica Robotica is een beetje een containerbegrip dat werktuigbouwkunde, elektrotechniek, informatica, computerwetenschappen en andere verwante disciplines omvat. Het doel van robotica is om machines te maken die kunnen bewegen en reageren op zintuiglijke input. Volgens Statista zal deze industrie naar verwachting groeien van $ 80 miljard aan jaarlijkse inkomsten in 2019 tot meer dan $ 200 miljard aan jaarlijkse inkomsten in 2025.
5. Customer experience management, of CXM Ian Kelly, VP operations bij een CBD-oliebedrijf genaamd NuLeaf, gelooft dat customer experience management-platforms zoals ZenDesk binnenkort customer relationship management-platforms, of CRM’s, overbodig zullen maken.
“Terwijl een CRM je kan helpen om klantgegevens te beheren, verenigt een CXM alle verkoop-, marketing- en klantenservicegesprekken in een enkele silo, zodat je klanten worden behandeld als de loyale fan-base die ze zijn,” zegt Kelly. “Je hoeft je klant niet meer om de oren te slaan met herhaalde promo’s, ze te verkopen op diensten/producten die ze al hebben of ze door de mazen van het net te laten glippen wanneer ze hebben gekocht en nooit goed onboarded zijn.”
6. Influencer marketing Influencer marketing is een industrie die mogelijk wordt gemaakt door social media platforms zoals Instagram, waarbij het gaat om endorsements en productplaatsingen van individuen of organisaties die een bepaald niveau van expertise of sociale invloed hebben in hun respectieve gebieden. Hoewel niet iedereen een influencer kan zijn, kun je, als je over een bepaalde mate van unieke kennis of veel charisma beschikt, een bedrijf starten door een groep volgers op sociale media te verzamelen en een influencer marketingbureau in te huren om je in contact te brengen met merken.
Aan de andere kant kun je ook een bedrijf starten dat zich richt op het verbinden van merken met de juiste influencers voor hun producten en missie.
https://auto-verkopen-belgie.com/nl/info/auto-2de-hands-verkopen/
|
https://www.newbusinessmanagement.com/ |